پرش به محتوا

دوره آمریکن آموزش زبان انگلیسی

 

ویژگی های آموزشی

  • مناسب برای افراد با انگیزه اما وقت روزانه بسیار بسیار بسیار کم.
  • برای هر فرد به محض ثبت نام دوره شروع میشه.
  • کلا دو ترم.
  • کلا شش تا هشت ماه.
  • کلا آنلاین. (چیزی ارسال یا پست نمیشه)
  • داشتن روش منحصر بفرد فکر کردن با زبان انگلیسی.
  • یادگیری حداقل 8 برابر سریعتر از روش های مشابه.
  • شفافیت آموزشی.
  • قابل استفاده با گوشی همراه.
  • مناسب ادمای پر مشغله.
  • به روز بودن همیشگی .
  • تمرکز اصلی این دوره بر روی مهارت های مکالمه و شنیداری است.
  • کم هزینه بودن.
  • بدون اضطراب.
  • پیگیری مرتب روند آموزشی زبان آموز در طول دوره.
  • داشتن مشاور آموزشی با دسترسی حداقل 16 ساعت در شبانه روز از طریق تلگرام و ایمیل.
  • بدون نیاز به رفت و آمد.
  • تقویت مهارت های شنیداری، مکالمه، خواندن، نوشتن، درک فیلم و فکر کردن با زبان انگلیسی در کوتاه ترین زمان و عالی ترین سطح ممکن.

این دوره آموزشی با مطالعه چند ده عنوان منبع آموزشی آمریکن و انتخاب از بین بهترین آنها و باز انتخاب بهترین مطالب از بین آن بهترین ها و تجربه سال ها تدریس موفق آنلاین، از سال 2006،  و تدریس در کلاس های عمومی و  خصوصی تهیه گردیده است و با مطالعه دوره آموزشی آمریکن سایت سلام زبان  شما حداقل چندین عنوان از برترین مواد آموزشی روز دنیا را مطالعه می فرمایید.books-read
در واقع بیش از 1000 عنوان کتاب بررسی شد و از بین آن ها تعداد 55 عنوان و از بین این 55 عنوان 10 عنوان برگزیده شدند و مبنای تدوین این دوره قرا گرفتند.
–    سعی شده تا در این سطح وقت زبان آموز را با آزمون ها و تمارین و تکالیف گرفته نشود  و مطالب به صورت غیر مستقیم، پله به پله  و جذاب آموزش داده می شوند.tired

  • در کل دوره آموزشی سایت سلام زبان به دور از اضطراب و دغدغه می باشد و تا حد ممکن بر پایه لذت بردن از روند آموزشی می باشد تا آموزش خشک و سنتی.mug-tablet-book
  • تمرکز اصلی این دوره بر روی مهارت های مکالمه و شنیداری است.

 

مکالمه

هر زبانی شامل چهار مهارت اصلی مکالمه، شنیدن، نوشتن و خواندن می باشد. زبان آموزان ایرانی بیش از هر چیزی از نبود توانایی گفتن و شنیدن با زبان انگلیسی ناراحت هستند.

در این دوره آموزشی آمریکن توجه ویژه  و فوق العاده ای به مهارت های مکالمه و تقویت شنیداری شده است.
–  مهارت های درک فیلم، نوشتن و خواندن هم به صورت پر رنگ مورد توجه می باشند اما پر رنگ ترین بخشی که به صورت بسیار ویژه، جذاب، کاربردی و هدفمند به آن پرداخته می شود مهارت مکالمه و در کنار آن مهارت شنیداری می باشد به نحوی که اگر شخص مبتدی باشید پس از پایان این دوره قادر هستید به راحتی در محیط های انگلیسی زبان تحصیل، کار و زندگی نمایید.

passport-iran-persian-english-language-about-learn

–    انجام سفر، خرید بلیط، درک صحبت های داخل فرودگاه ، تاکسی گرفتن، پیدا کردن نشانی، انواع خرید، قرار ملاقات های دوستانه، مکالمه های تلفنی، تبدیل پول در صرافی، ارتباط گرفتن با افراد و اجتماع، رفتن به رستوران، سفارش غذا، ابراز احساسات و بیان مشکلات متنوع، ثبت نام در موسسات و شرکت در کلاس، مکالمات محل کار و … بخشی از موضوعات متنوع مکالمه های سطح یک دوره آمریکن سایت سلام زبان می باشد.

 

تعداد درس های دوره

lesson

  • این دوره شامل 20 درس می باشد. پس از درس 20 شما یک درس مرور با حداقل چند ده مکالمه مربوط به همین سطح را خواهید داشت که تمام داشته های آموزشی شما را به طور عالی مرور می کند.پس بدون هیچ حس اضطرابی درس به درس مطالعه نمایید. شما در پایان درس 21 که درس مرور می باشد بر تمام مطالب مطرح شده در 20 درس قبلی بدون شک مسلط خواهید شد.

 

مهارت شنیداری

  • اگر قدرت شنیداری زبان انگلیسی را 100 در نظر بگیریم در سطح یک شما به 50 تا 55 درصد از این مهارت مسلط می شوید و در سطح بعد به 85 درصد مهارت می رسید.listening-english

 

فکر کردن با زبان انگلیسی

  • فکر کردن با زبان انگلیسی در طول روز قدرت مکالمه شما را چندین برابر می نماید.این بخش مهمترین وظیفه شما در طول دوره آموزشی سایت سلام زبان می باشد و بدون آن هیچ نتیجه متفاوتی از این دوره نخواهید گرفت.think-english-c

در واقع فکر کردن به زبان انگلیسی فوت کوزه گری است. لطفا یادداشت “فکر کردن به زبان انگلیسی یا فوت کوزه گری” را مطالعه نمایید و اگر علاقمند به انجام این تمرین مهم هستید ادامه مطالب زیر را بخوانید.

فکر کردن به زبان انگلیسی یا فوت کوزه گری

 

 

پاسخگویی

در طول روزهای سال به غیر از سه روز اول عید نوروز، احتمالا، حداقل 16 ساعت در روز مشاور آموزشی پاسخگوی سوالات شما می باشد.support

  •  حتما ما را امین خود بدانید و در هر مرحله از آموزش هرگونه مانع و نگرانی احتمالی را با ما در میان بگذارید. بدون هیچگونه تردیدی با ما تماس بگیرید و ما بدون هیچ تردیدی پاسخ هزاران سوال شما را خواهیم داد.

 

مدت زمان دوره

–    مدت زمان لازم برای گذراندن سطح یک دوره آمریکن بصورت کامل و بدون عجله و با توجه کامل به بخش “فکر کردن به زبان انگلیسی” در طول روز و مرور چند ده مکالمه جذاب در درس آخر بین دو ماه و نیم تا چهار ماه می باشد اما مدت استفاده شما از این سطح کمی بیشتر از این مقدار یعنی شش کاه در نظر گرفته شده است.

register

 دیگر ویژگی های آموزشی دوره آموزش زبان انگلیسی سایت سلام زبان را می توانید در ادامه مطالعه نمایید.

 

 

 

گزارش کار

هر زبان آموز موظف است طبق تقویم آموزشی گزارش کار فعالیت های درسی خود را بر روی سایت سلام زبان ارسال نماید. این گزارش ها در صفحه شخصی زبان آموز ذخیره می شود و بر روی سایت در دسترس عموم خواهد بود و یک بایگانی از فعالیت ها و عدم فعالیت های هر زبان آموز در دوره آموزشی را بصورت شفاف نشان خواهد داد و مشاور آموزشی بر اساس آن می تواند به زبان آموز کمک و راهنمایی نماید.

 

هم کلام (پارتنر)

در دوره مجازی آمریکن برای هر زبان یک هم کلام در نظر گرفته می شود تا در طول دوره آموزشی درس ها را به صورت صوتی از طریق تاگرام با هم تمرین نمایند.

 

صفحه شخصیpersonal-page

پس از ثبت نام هر زبان آموز یک صفحه شخصی خواهد داشت که می تواند در آن تصویر، راه های ارتباطی، ایمیل، اینستاگرام و … خود را قرار دهد و تمام گزارش کارهای ارسالی خود بر روی سایت سلام زبان را مشاهده نمابد و همچنین به صفحه کاربری دیگر زبان آموزان و راه های ارتباطی با آن ها دسترسی داشته باشد.

 

تعیین سطح

english-level

سلام زبان فقط افراد را از سطح مبتدی پذیرش می نماید و از نظر ما هر کسی که حداکثر در سطح متوسط دانش زبان انگلیسی است و در عین حال اشکالات پایه ای و یا نیاز به مرور داشته های قبلی خود در زبان انگلیسی دارد  لازم است که سطح یک دوره  آمریکن سایت سلام زبان را بگذراند.

سطح یک از الفبا شروع می شود و تا مکالمات مهم و مورد نیاز ادامه دارد و بدون شک و با تجربه داشتن چندین هزار زبان آموز این سطح مناسب تمامی افراد مبتدی تا متوسط می باشد. افراد متوسط می توانند چند درس اول که ساده تر می باشند را زودتر مطالعه نمایند.

 

آمریکن یا بریتیش؟british-vs-american

انتخاب بین لهجه آمریکن و بریتیش بر اساس سلیقه شخصی است اما بیشتر رسانه ها و فیلم های دنیا و … با لهجه آمریکن هستند و این دوره آموزشی نیز با لهجه آمریکن می باشد.

 

در دوره آمریکن سایت سلام زبان چه جیزی یاد می گیرم؟

what-salamzaban

برای دیدن فهرست درس های سطح یک آمریکن و محتویات آن بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

فهرست درس های سطح یک آمریکن

 

 

شنیداری من بعد چه مدتی قوی می شود؟

در مدت دو تا پنج ماه با خواندن سطح یک و دو آمریکن به 80 تا 85 درصد می رسید.

لازم به ذکر است تمام فایل های صوتی سطح یک توسط گوینده های آمریکایی و تعداد قابل

توجهی از آن ها توسط خانم کلی دیک از ایالت ماساچوست بیان و تهیه گردیده است.

listening-course

 

 

 

مکالمه من چطور تقویت می شود؟

تصور اشتباهی وجود دارد که اگر افراد در محیط انگلیسی زبان باشند مکالمه آن ها خوب خواهد شد. این تصور کاملا اشتباه است. شما ممکن است ده سال در محیط باشید و مکالمه شما خوب نشود و ممکن است در جایی دور از محیط انگلیسی زبان باشید و با رعایت نکاتی مکالمه شما عالی شود. نکته اصلی در این موضوع تمرین فکر کردن با زبان انگلیسی است.

ما در این دوره آموزشی این تمرین را به شما یاد می دهیم و شما با آن مکالمه روان و سلیسی خواهید داشت.بسیار راحت تر از حد تصورتان.

 

مزایای دوره های مجازی

چرا باید در دوره های مجازی آموزش زبان انگلیسی سایت سلام زبان شرکت کرد؟

دلایل بسیار زیادی برای نشان دادن و اثبات برتری دوره های مجازی سایت سلام زبان با کلاس های سنتی وجود دارد که در جدول زیر به چند نمونه از آن ها اشاره شده است.

مقایسه آموزش سنتی و نوین در آموزش زبان انگلیسی

هزینه دوره آمریکن چقدر است؟

persian-money

آیا می دانید بهترین سرمایه گذاری در جهان چیست؟

به قول خود انگلیسی زبان ها،

The best investment is education

یعنی “سرمایه گذاری کردن در زمینه آموزش بهترین سرمایه گذاری است.

شما در هر شغل و رتبه اجتماعی که باشید با یادگیری زبان انگلیسی به صورت کاربردی، در آمد خود را حداقل ۲ برابر می نمایید.

هزینه هر سطح این دوره آموزشی 88.000 تومان می باشد و هر سطح بین 2 تا حدود 4 ماه طول خواهد کشید.

در حال حاظر این دوره آموزشی شامل دو سطح می باشد.

 

لطفا در دوره های آموزشی سلام زبان شرکت نفرمایید
اجازه بدهید بیان کنیم که این دوره آموزشی مناسب چه کسانی نمی باشد:

  • اگر به دانستن زبان انگلیسی مثل اکسیژن نیاز شدید و واقعی ندارید  لطفا در دوره های آموزشی سلام زبان شرکت نفرمایید. این مسیر، مسیر جذاب و کوتاه اما پر زحمتی است و موقعی شروع کنید که به آن نیاز دارید یا انگیزه جدی و بالایی دارید تا وسط کار آن را رها نفرمایید و سوهان روح نشود.

ما بارها این حکایت را تعریف کرده ایم که ” جوانی به سقراط مراجعه می نماید و تقاضا می کند تا سقراط به او فلسفه یاد دهد. سقراط سر جوان را در حوض آب فرو می کند و نگه می دارد تا حدی که جوان نیاز به نفس کشیدن پیدا می کند و شروع می کند به دست و پا زدن، سقراط جوان را از آب خارج می کند و به او می گوید: هر وقت احساس کردی که به فلسفه به اندازه اکسیژن نیاز داری و بدون آن نمی توانی زندگی کنی بیا تا من به تو فلسفه یاد بدهم. ما سقراط نیستیم اما توصیه می کنیم که اگر به زبان انگلیسی واقعا نیاز ندارید و نمی خواهید آن را به صورت جدی و کاربردی یاد بگیرید این دوره آموزشی را پیگیری نفرمایید.”

  • اگر برای خواندن زبان مثل بچه های مدرسه نیاز به برنامه هفتگی دارید لطفا در دوره های آموزشی سلام زبان شرکت نفرمایید.
  • اگر باید یک نفر شما را هل دهد تا کاری را انجام دهید لطفا در دوره های آموزشی سلام زبان شرکت نفرمایید.
  • اگر برای یادگیری به طور غیر منطقی عجله دارید لطفا در دوره های آموزشی سلام زبان شرکت نفرمایید. (سریعتر از این دوره با این محتوا حداقل در ایران وجود ندارد اما اگر شما به طور غیر منطقی عجله دارید لطفا ثبت نام نفرمایید.)
  • اگر در مورد توصیه های آموزشی کاملا دلبخواهی و خود رای عمل می کنید و آن ها را به راحتی و  با توجیهات خود نادیده می گیرید. لطفا در دوره های آموزشی سلام زبان شرکت نفرمایید.
  • شما هر روز در طول مدت دوره آموزشی خود باید روی سایت گزارش روزانه خود را ارسال نمایید و بفرمایید که در آن روز چه درس هایی را خواندید و چطور با زبان انگلیسی به اطرافتان گوش کردید  یا حتی اگر هیچ کاری در زمینه زبان انجام ندادید را بیان بفرمایید. اگر این موضوع برای شما سخت است لطفا در دوره های آموزشی سلام زبان شرکت نفرمایید.
  • دوره آموزشی ما بر اساس ترجمه انگلیسی به فارسی نمی باشد.  یادگیری زبان دوم برپایه زبان اول اشتباه می باشد و شما باید از ابتدای دوره  آموزشی کاملا فراموش کنید که زبان فارسی یا زبان مادریتان را بلد هستید و تنها با زبان انگلیسی فکر نمایید.و به همین دلیل است که یادگیری در دوره ما حداقل 8 برابر دوره های سنتی می باشد. ما جزییات این موضوع را کامل به شما آموزش می دهیم. اگر این موضوع برای شما سخت است لطفا در دوره های آموزشی سلام زبان شرکت نفرمایید.
  • شما متعهد می شوید که در طول دوره آمریکن سایت سلام زبان از هیچ منبع و کلاس آموزشی دیگری غیر از منابع این دوره آموزشی سایت سلام زبان استفاده نفرمایید. اگر این موضوع برای شما سخت است لطفا در دوره های آموزشی سلام زبان شرکت نفرمایید.
  • شما متعهد می شوید که با کمک فکر کردن با زبان انگلیسی روند صد درصد اشتباه ترجمه کلمات و یادگیری انگلیسی از طریق فارسی را از آموزش خود حذف نمایید و به روند یادگیری انگلیسی از طریق انگلیسی تغییر دهید.اگر این موضوع برای شما سخت است لطفا در دوره های آموزشی سلام زبان شرکت نفرمایید.
  • مهمتر از همه اینکه باید با انگلیسی در طول روز فکر نمایید.

هدف اصلی ما آموزش است و از اینکه یک نفر در دوره آموزشی ما ثبت نام کند لذتی نمی بریم و اگر  ثبت نام کند و بدون نتیجه ما را رها کند در حد بی نهایت متاسف می شویم برای ما مهم است که کسانی را بپذیریم که هدف جدی و مهمی دارند.

اگر شما می خواهید مثلا زبان انگلیسی یادبگیرید تا متوجه بشوید فیلم ها چه چیزی می گویند در این مسیر پا نگذارید و به همان زیرنویس بسنده کنید لطفا. درک فیلم هدف مهمی نیست و وقت و عمرتان هدر می شود. اگر زبان را یادمیگیرید تا فرصت های بهتر، شغل، تحصیلات، درامد و در کل زندگی بهتری داشته باشید ما در خدمتتان هستیم.

شرایطی که بیان شد شرایط سخت و غیر منطقی نیست. اگر می توانید و برایتان مهم است خود را به آنها متعهد کنید و از این فرصت آموزشی عالی استفاده کنید.

 

سوالات متداول (روی سوالات کلیک بفرمایید.)

چون منبع ما تقریبا خیلی خیلی کاملتر از اون منابعی است که شما قرار استفاده کنید. خب بهتر وقتتون رو روی همین منابع سایت بگذارید تا زودتر تموم بشه و به نتیجه برسید.
اگر چه ممکن بعضی مطالب دیدنشون مفید باشه. پس قبل استفاده از منبعی حتما هماهنگ کنید.

چون کلاس ها به صورت مجازی هستند زمان و مکان معنایی ندارد.
چون کلاس ها به صورت مجازی هستند هر لحظه می شود شروع کرد.
هر لحظه می توانید به ما ملحق شوید. حتی ساعت سه صبح.
محتوای دوره چند رسانه ای است و شامل فیلم و فایل صوتی و عکس و  متن می باشد.
مطالبی شبیه به دیگر بخش های سایت سلام زبان.
می توانید گزارش کار روزانه زبان اموزان فعلی سایت را از لینک زیر مشاهده نمایید

https://course.salamzaban.com/category/report

یا با لینک زیر به اتاق آن ها سر بزنید

https://course.salamzaban.com/members

نه طوری که تا به حال تجربه نمودید یا طوری که باعث شود از آن نفرت پیدا کنید و خاطرات نسبتا تلخ دوران مدرسه برایتان تداعی شود. باور کنید زبان انگلیسی و مخصوصا همین گرامر به این خشکی و سختی که شما در دوران تحصیل با آن مواجه بوده اید و یا هستید نمی باشد.

در این روش گرامر را بیشتر در متن و از طریق مثال و با روش مناسب یاد خواهید گرفت.

هیچ دوره ای بدرد شما نمی خورد، چون با این طرز تفکر اشتباه هیچ وقت زبان یاد نخواهید گرفت.
شما اگر یاد نگیرد که خوب بشنوید نمی توانید خوب صحبت کنید و یا اگر با مطالعه دایره لغات خود را افزایش ندهید بوسیله چه جیزی می خواهید جمله سازی کنید و مکالمه نمایید؟ هر چهار مهارت شنیدنف خواندنٰ نوشتن و صحبت کردن تا حد زیادی با هم در ارتباط هستند (The skills of speaking, reading and writing reinforce one another)

دوستانی این موضوع را مطرح می نمایند که کاملا از گرامر و لیسنینگ زبان انگلیسی زده شدند و فراری هستند، اما اگر دوره آموزشی مناسبی را انتخاب نمایید بدون هیچ مشکلی تمام مهارت های زبانی را یاد خواهید گرفت.

فقط باید وقت و زمان بگذارید.

دوست عزیز یادگیری یک امر زمان بر می باشد و احتیاج به تمرین و تکرار و آرامش دارد. خود شما چند وقت طول کشید تا زبان فارسی را یاد بگیرید؟
حتی همین الان ممکن است لغت ، اصطلاح یا ضرب المثلی بشنوید که معنای آن را متوجه نشوید .
این دوره در دو سطح و به طور متوسط در طول شش تا هشت ماه قابل مطالعه می باشد.
هر سطح این دوره حدود شش ماه برای زبان آموز قابل دسترس می باشد.

متاسفانه بیشتر مردم مایلند در مقابل یک یا دو درصد مایه‌ای که از خود می‌گذارند، صد در صد بهره برداری کنند و تنها به چیزی که فکر نمی‌کنند، تعقیب پیگیرانه اهداف است.

هر زبانی اینقدر ساده است که حتی انسان های کند ذهن هم قادر به یادگیری و مکالمه و رفع نیاز با آن می باشند و اگر روش و منبع مناسب باشد، یادگیری آن هیچ ربطی به هوش و استعداد ندارد و کسی نیست که یاد نگیرد.

حتی کسانی که تصادف می کنند و خانواده خود را فراموش می کنند زبان مادریشان را فراموش نخواهند کرد.
موسسات و مدرسانی که این لفظ تضمینی را به کار می برند دارند به شعور مردم بی احترامی می کنند، این دوستان اگر روششان درست می باشد و دانشجو هم خودش پشتکار داشته باشد و علاقه به یادگیری دیگر چه احتیاجی به ضمانت نامه است؟

یادگیری زبان انگلیسی جدا از اینکه به عواملی همچون منبع مناسب ، استاد خوب و … نیاز دارد یک امر کاملا شخصی است

(No one can learn for us, learning is our personal responsibility)

و اگر شما نخواهید و به آن به طور جدی نپردازید هیچ وقت نتیجه ای نخواهید گرفت.

بله، زبان آموز باید حداقل هر هفته 3 نوبت و ترجیحا هر روز به مشاور مربوطه اش گزارش دهد که در طول چند روز چه فعالیتی را داشته و در چه مرحله ای از یادگیری قرار دارد و به گزارش ها پاسخ می دهیم.

ما درطول دوره چندین بار از طریق ایمیل با زبان آموزان در ارتباط هستیم.
به زبان آموزان کم کار تذکر، مشاوره و راهنمایی می دهیم

با کانال تلگرام پیام میفرستیم به زبان آموزان

@Salamzaban

در تلگرام  معمولا 16 ساعت در روز بدون تعطیلی مشاوره می دهیم
باز هم عرض می شود معمولا 16 ساعت
@Salamzabanchat

از طریق ایمیل هم پاسخگو هستیم

Salamzaban@gmail.com

– این دوره مناسب همه سنین و همه افراد بالای 14 سال می باشد
– همه علاقمندان، بازرگانان، مهاجرین، مسافرین، دانشجویان
– کارمندان و کسانی که وقت و حوصله ترافیک را ندارند.
– کسانی که می خواهند یک بار برای همیشه زبان انگلیسی را یاد بگیرند.
– ایرانیان مقیم خارج از کشور و فارسی زبانان  می توانند از این دوره استفاده نمایند

– روش منحصر به فرد و نتیجه بخش آن
– سریع، ساده و ارزان بودن
– توجه به روحیات و نیاز های هر یک از زبان آموزان
– توجه به همه مهارت های زبانی
– یاد دادن استفاده و به کارگیری زبان
– ایجاد و افزایش اعتماد به نفس در زبان آموز
–  آموزش کاربردی زبان
– تیم پشتیبانی و پاسخگویی بسیار قوی
– و ….

هیچ کدام از منابع آموزشی زبان انگلیسی کامل نمی باشند و هر کدام ضعف و قوت هایی دارند.
دوره آموزش غیر حضوری سلام زبان از بهترین و عالی ترین منابع به روز و زنده دنیا تشکیل می شود و شامل یک منبع نمی باشد و با جمع کردن چندین منبع و روش تدریس مفید سعی نموده ایم که بهترین باشیم.

هدف ما این نیست که به شما زبان انگلیسی یاد بدهیم .

تعجب نکنید، هدف ما این است که به شما بیاموزیم که چطور از زبان انگلیسی خود استفاده نمایید (Self-Expression) تا بتوانند افکار، احساسات، علایق خود را بیان نمایید
چطور بتوانید با آن کتاب بخوانید و یا حتی بنویسید، چطور بتوانید نامه نگاری نمایید و در کل آن را به کار گیرید.

بسیار شده که بچه های کلاس های حضوری با اینکه استاد بر آن ها نظارت دارد تکالیف خود را انجام نمی دهند و یا از روی دوستان خود می نویسند.

شما اگر بخواهید خودتان را گول بزنید و فکر کنید در حال یادگیری می باشید با هیچ دوره ای به نتیجه نخواهید رسید اما اگر واقعا هدفتان یادگیری است و تلاشتان را نمایید و به دستور العمل هایی که ما برای شخص شما ارسال می کنیم عمل نمایید، شکی نیست که قطعا موفق خواهید شد.

بله، کسانی این دوره را تهیه کردند که خود با زبان انگلیسی در خارج از ایران چندین جلد کتاب منتشر کرده اند و می کوشند تا شما را در این مسیر یاری نمایند.

کل دوره آموزشی ما دوبخش
سایت
و
تمربن فکر کردن با زبان انگلیسی
سایت وقت زیادی نمیخواد حتی اخر هفته ها میشه خوند یا با شبی 13 دقیقه ولی تمرین فکر کردن با زابن انگلیسی که در موردش در لینک زیر صحبت کردیم به صورتی هست که تبدیل به 24 ساعت شبانه روز می شود و حتی خواب شما انگلیسی می شود.

جواب: در هر دو حالت اولین عاملی که بیشترین اهمیت را دارد شخص خود شما هستید.
در دنیا دوره های غیر حضوری و آموزش از طریق اینترنت، تلویزیون، برنامه های چند رسانه ای و … روز به روز در حال افزایش می باشد و مردم به خاطر مزیت های آن مثل:

– نیاز نداشتن به رفت و آمد
– اطمینان از داشتن بهترین استادها
– نیاز نداشتن به تنظیم وقت زبان آموز با زمان کلاس
– دسترسی به منبع آموزشی در همه جا و همه زمان
– نداشتن اضطراب حضور در کلاس
– سریع، ساده و ارزان بودن

و دیگر موارد از آن استقبال می نمایند.

شما در دوره غیر حضوری سایت آموزش زبان انگلیسی سلام زبان، به بهترین منابع آموزشی در هر زمانی از روز دسترسی دارید.

جدولی که بالاتر وجود دارد این تفاوت ها را بیشتر توضیح داده.

در این دوره تمام مهارت های اصلی زبان، شامل:
– مهارت شنیدن (Listening )
– مهارت صحبت نمودن (Speaking )
– مهارت خواندن ( Reading )
– مهارت نوشتن (Writing )
– مهارت درک فیلم
– دستور زبان
– مهارت فکر کردن با زبان انگلیسی

به بهترین و کامل ترین نحو و با استفاده و به کارگیری نکات مثبت و مفید انواع روش های تدریس زبان (انگلیسی ) شامل:
Grammar- Translation Method,
Direct Method,
Audio-Lingual Method,
Silent Way,
Ultra media,
Desuggestopedia,
Community Language Learning,
Total Physical Response,
Communicative Language Teaching,

به راحت ترین نحو و بدون کمترین اضطراب و فشار به شما آموخته می شود.

پس از گزراندن این دوره شما قادرید:

– به انگلیسی فکر کنید و اینقدر با زبان انس خواهید گرفت که خواب هایتان را هم به انگلیسی خواهید دید.

مهارت شنیداری شما افزایش چشمگیری خواهد داشت.

– مهارت مکالمه شما به نحو چشمگیری افزایش خواهد یافت.
– با دوستی که ما به شما معرفی می کنیم به انگلیسی مکالمه خواهید نمود.

– می توانید وبلاگ انگلیسی داشته باشید
– و ….

در سطح 2 قادر به درک (بیش از ۸۵ درصد ) فیلم و اخبار خواهید بود و معادل سطح Advanced می باشد با این تفاوت که زبان آموزان موسسات زبان بعد از پایان حتی سطح Advanced از مشکلات بسیار خود در زبان و از اینکه از زبانشان راضی نیستند زجر می برند اما شما با اعتماد به نفس کامل از زبانتان استفاده خواهید نمود.

 

کلام آخر

the-end

هیچ موسسه ای را در دنیا سراغ دارید که بتواند در عرض سه ماه این حجم از دانش زبان انگلیسی را به شما منتقل نماید؟ آن هم با این قیمت، پشتیبانی و به این شفافیت که روند آموزشی تمام زبان آموزانش را بر روی سایت از طریق صفحه گزارش کار و صفحات شخصی زبان آموزان برای همه مشخص نماید؟last-talk

  • از این دوره آموزشی با کیفیت، به روز، هدفمند، در دسترس و استثنایی استفاده کنید و این فرصت خوب را غنیمت بشمارید. موفقیت شما، آرامش و هدف قلبی ما است.

من می خواهم ثبت نام کنم

are-u-ready

اگر تصمیم جدی برای یادگیری زبان انگلیسی دارید به نحوی که واقعا یادگیری آن در زندگی شخصی، کاری و تحصیلی شما تحولی ایحاد می کند و یاداشت  “فکر کردن با زبان انگلیسی یا فوت کوزه گری”  را مطالعه نمودید و آماده انجام آن از همین لحظه می باشید برای پیوستن به ما و پر کردن برگه ثبت نام،کافی است روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید سطح یک دوره آنلاین آموزش زبان انگلیسی با لهجه آمریکن

و دکمه اضافه شدن به سبد خرید را انتخاب نمایید تا پس از صدور فاکتور به بانک وصل شوید.

اگر تمایلی به پرداخت آنلاین ندارید لطفا از طریق لینک زیر اقدام به تهیه دوره آموزشی نمایید.

برگه ثبت نام پرداخت غیر مستقیم

ما پاسخگو هستیم

اگر در طول ثبت نام و یا قبل از آن سوال یا ابهامی دارید حتما با ما تماس بگیرید. ما پاسخگو هستیم.

تماس با ما